Break the silence!

Fick en impuls och raderade min förra blogg och skapade denna,
som kommer att uppdateras mycket mer än den förra.
Så att ni som är intresserade får veta vad som händer i mitt liv.

Helgen närmar sig (är det bara jag som tycker att dagarna rusar iväg?!)
men jag vet ännu inte vad som händer på lördag. Det dyker säkert upp något!

Beslutade mig för att stanna hemma idag, hade ont i huvudet i morse
och råkade stå kvar i duschen alldeles för länge så jag missade bussen ändå.
Efter det sov jag fram till 12-tiden, det var nog dagens bästa!

Märkte en väldigt rolig sak när jag vaknade också; att jag skriver sms när jag sover.
Och resultatet av det kan bli väldigt.. lustigt, minst sagt!

Och med det avslutar jag mitt första inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0