Fight your way out of this one..

Jag är uppe i varv och har massvis med energi att göra av med,
men jag kan inte röra mig så all energi bara ligger och kokar.

Jag har inte gjort något vettigt alls idag. Jag har en hel del
skolarbete som jag borde ta tag i men jag bara fortsätter
att skjuta upp det. Det är inte så många veckor kvar nu heller..

I morgon MÅSTE jag skriva det där arbetet, sista dagen innan inlämning.
Men vet ni en sak? Det löser sig! Jag har sovmorgon till 11.50 i morgon
och jag hoppas på en till dag med solsken, så det kommer bli great.
Och är man på bra humör så är det inte så jobbigt att ta tag i saker.

Snart är det helg igen och då kan jag koppla bort allt som har med
skolan att göra, vilket känns fantastiskt bra! Valborg närmar sig också
och jag har inga planer överhuvudtaget, men det dyker säkert upp något!

Jag har jättemånga bra låtar på min playlist nu <3 Jag har suttit hela
dagen och njutit av all underbar musik som framförallt Camilla är
ansvarig för.

Nu ska jag, som vanligt, gå och koka mig en kopp te innan det
är sängdags!

Jag måste avsluta med att citera världens bästa Camilla:
"När livet gnider röven i ens ansikte så kan vad som helst
hända om man tar en öl. "

Kommentarer
Postat av: Camilla

Maraton i helgen?!?!

2008-04-24 @ 18:18:14
URL: http://finkelfukk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0