Heaven doesn't seem far away anymore..

Oj, tiden bara rinner iväg när man skriver musik. Jag är snart
färdig med en låt nu iallafall, det känns riktigt bra, trots att jag
skulle ha spenderat kvällen åt skolarbete.. Men, nu är det så
att jag har verkligen ingen motivation och utan den kommer
man ingenvart!

Efter skolan idag så gick jag, Julius och Sandra och köpte
glass och satte oss på gräset och pratade om hur hemska
fiskmåsar är och så självklart en massa annat strunt!

Klockan närmar sig halv ett och det är dags att sova.
Jag har sovmorgon i morgon och jag har inte tänkt
behöva springa ikapp bussen igen!

"Elin, du borde verkligen gå och lägga dig tidigare,
kliva upp tidigare och gå till bussen tidigare så att
du slipper springa efter bussen varje dag! Nog för
att det är nyttigt med motion men du behöver väl
inte överdriva.."
Sagt av min älskade mamma :)

I morgon är det fredag = helg! Veckorna flyger förbi!
Jag har några små planer inför helgen faktiskt,
men valborg är ett enda stort frågetecken!

Åh, jag vill ha LOV NU! Det är soligt och fint ute
nästan varje dag, vem vill sitta inne i skolan då?
Jag hoppas verkligen att jag får det där jobbet
jag sökte i sommar så att jag kan göra något!

Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0