I must have seen this face before..

Åh, min helg har varit ur balans, för att inte underdriva!
Speciellt gårdagen..

Gårdagen in action:
Dagen var relativt händelselös och det var relaxing som
prioriterades.På kvällen agerade vi svart fylletaxi av något
slag och jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv.

Vi körde omkring med tre pubertala tonårspojkar i bilen
som dessutom var alkoholpåverkade... Kan det bli värre?!
Ja, det kan det, sannerligen. Låt mig beskriva de tre pojkarna..

Pubertal tonårspojke #1:
En rätt trevlig och rolig pojke egentligen som fick någon slags
snedtändning,eller felkoppling, igår. Var fullt besluten att
misshandla någon, och skrek dessutom nazistiska och andra
opassande fraser ut genom fönstret. HELA TIDEN!

Pubertal tonårspojke #2:
Jag har ingen tidigare uppfattning utav den här pojken, så vi
skippar den delen. Han var i alla fall väldigt kåt och gjorde
det klart för alla i bilen att han ville ha fitta av en tjej på festen
som de hade varit på. Han var den pinsammaste av dem alla!
Jag gjorde det klart för honom att jag inte trodde att hans plan
skulle gå i verket..

Pubertal tonårspojke #3:
Den här pojken sade inte så mycket, och verkade ändå ha
fötterna på jorden.. nåja, någorlunda åtminstone. Men det
visade sig att han hade en viss uppfattning om att alla var
bögar, och att det därför var okej att bråka och uppföra sig
illa emot dessa. Jag tappade hoppet för mänskligheten!

Jag var varit omkring fulla människor både fredag och lördag.
Jag har fått mig många goda skratt men samtidigt blivit väldigt
less på allt som har med alkoholpåverkade människor att göra.

Nu ska jag gå och göra mat och njuta av den plötsliga
tystnaden en stund. Sedan ska jag koka en kopp te och
göra färdigt en del skolarbete som jag skjutit framför mig
i någon veckas tid.

Ha en trevlig söndag, people! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0