I wanna breathe that fire again..

Camilla älskar mig verkligen, hon BEHÖVER mig.
Bevismaterial:
"Jag dödar dig om du inte följer med mig imorrn! ^^
Kakorna blev vidriga men det är som det ska vara."

(Vi norrlänningar beskriver kärlek på ett underligt sätt.)

Mamma & pappa: Tusen tack! Ni är världens bästa även
fast ni inte kommer att läsa det här. Jag älskar er! <3

Jag och Kacka ska fara och skälla på tandläkarna när jag
har bokat tid. Jag ska tvinga dom att fixa mina krokiga tänder
INNAN jag måste betala för det. Så det så XD

The Killers - Read my mind spelas upp via youtube, lovely!
Det var så himla länge sedan jag lyssnade på den nu.

Efter skolan for jag förbi hos Thomas och spelade Guitar Hero
och drack multivitaminjuice! Det var min dag.

I don't mind if you don't mind
'cause I don't shine if you don't shine
Before you go can you read my mind?

It's funny how you just break down
waiting on some sign..

Jag har kommit fram till att jag aldrig skriver något vettigt
i min blogg. På tal om ingenting så ska jag köpa upp alla
mina pengar i morgon! God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Systeryster <3

yao yao yao yao.
köpa upp alla pengarna, men ingen cyckel på köpen.
dååli idé.
see ya om teep 1,5 h da bryyyden

2008-04-30 @ 09:26:31
URL: http://sarawesterlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0