If you don't love me - pretend, a few more hours then it's time to go..

Det har ju faktiskt hänt saker i Sävar i helgen, om än dåliga..
Bland annat så var det några idioter som tyckte att de fick en suverän
idé som gick ut på att stjäla en bil och sedan elda upp den. Gratulerar.

Jag undrar om det var baserat på något personligt eller om folk anser
att de har alldeles för lite att göra, samt extrem brist på respekt.
Men å andra sidan växer de förhoppningsvis upp någon dag och inser
sina misstag. Det är bara väldigt trist att sånt här ska behöva hända.

Den här söndagen har varit väldigt lugn för min del, rätt skönt faktiskt.
Helgen har varit ovanligt händelsefull! Men jag har haft jättetrevligt :)

Efter middagen for jag förbi en kompis och såg Kill Bill 2, som för övrigt
är sjukt bra! Promenaden hem var dessutom så fantastiskt härlig att jag
vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.

Musik i öronen, lugnt & stilla, inga människor.. och när man har spenderat
helgen i en bil (inte bokstavligt talat, jag har bara åkt väldigt mycket bil)
så är det rätt befriande att få gå, för ovanlighetens skull.

Nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng, slå igång TV:n och
förhoppningsvis sova hela natten utan mardrömmar eller andra
sömnbrytande händelser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0