It's like wishing for rain as I stand in the desert..

Det här kan ju möjligtvis vara den värdaste fredagskvällen..
Jag har suttit i min ensamhet i flera timmar och bara väntat.
Och jag väntar fortfarande!

Jag är dessutom utan pengar på telefonen så jag har inte
haft möjlighet att ringa någon och tvingat denne att vara
social med mig. Jag gav upp hoppet att någon kanske skulle
ringa mig av samma anledning eller några timmar.

Men nu ska jag gå och fortsätta vänta för att en fågel viskade
i mitt öra att de var på väg nu.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du, alltså.. Du missade ingenting igår. Allt spårade ur :( Din kväll var nog mer värd i än min i alla fall.

2008-04-26 @ 14:09:04
URL: http://finkelfukk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0