Jag lever för kicken, precis som du..

Så var det söndag igen och i morgon blir det en ny vecka.

Jag har rensat bort några av mina tusentals (överdrift) skor
och druckit te, samt ätit crunchy. Det är vad jag har spenderat
början av den här dagen till.

Igår kväll, efter den extremt sena middagen och efter några
timmars snack med öl- och whiskeydrickande människor
så for jag ut och åkte lite mer bil och sedan såg vi filmen
Stomp the yard. Den var helt okej faktiskt.

Måste ta tag i samhällskunskap/svenska-arbetet någon
dag i veckan också. Det ska ju vara klart på fredag.

Då återstår frågan: Vad ska man göra ikväll?
Jag har ingen aning, men det dyker säkert upp något.

Been a long time since I lay with you in bed
Conversations full of words you never said
I got your message but I didn't hear the ringing bell
I gave into the loneliness
But I didn't give up nothing else


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0