Let's talk about nothing..

Dagen startade med en resa till stan där jag träffade
Camilla och for ut och fotade. Vandrade omkring i drygt
3 timmar och var bara allmänt flummig.

Jag inhandlade glass och coca-cola, och det är ju aldrig fel.
Blivit utstirrad av två idioter i en bil också. Patetiska individer!

Jag har verkligen varit överjävlaallt idag! Helt otroligt..

Fick åka med Thomas hem från stan, for förbi Pers lägenhet
och lämnade ett par skor till Nicole. Sedan åkte vi på den
sämsta vägen of all times till Hemmesmark där Thomas skulle
lämna några däck och en lapp av något slag.

När vi väl kommit hem till Sävar hade jag hoppats på att maten
skulle vara färdig.. men icket! Då väntade vi på att Sara och Jenny
skulle färga håret färdigt. Och vad händer då? Jo, jag och Thomas
skickas i väg på uppdrag köp-mer-hårfärg-åt-sara-och-jenny.
Något hade gått rakt åt pipsvängen.. färgen räckte inte till eller något.

Ja, så då var vi på väg in till stan.. igen! Stannade på OBS för att
inhandla färg men då har dom bara en förpackning av den sorten,
så vi blir tvungna att åka förbi Mariehem centrum.

Så nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig innan jag avlider.
Hoppas att alla har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0