Morgonstund har guld i mun!

Vaknade vid sju i morse och var jättepigg.
Hade det varit en vanlig dag så hade det ju varit hur bra som
helst, men med tanke på min überunderbara sovmorgon så
var det ju minst sagt opassande.
Envis som jag är låg jag kvar i sängen och stirrade i taket i
tre timmar istället för att gå upp och göra något vettigt.

Klev upp nyss och märkte att solen sken och vem blir inte
glad av det? Sedan såg jag mina extremt mysiga tofflor
stå och vänta på mig vid sängkanten. Den ena har varit
spårlöst försvunnen i några månader, men jag fann den igår!

Så jag tog på mig tofflorna, gick till köket och kokade te.
Och här sitter jag nu! Bussen går om en halvtimme så
jag överväger att gå och klä på mig snart.

Var bara tvungen att blogga om min perfekta morgon
utifall att resten av dagen skulle gå rent åt pipsvängen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0