Only say what you have to...

Solen har ju varit framme hela dagen. Jag kom till skolan med
vinterjacka och hela köret! Jag märkte att den absolut inte var nödvändig.
Det har varit så otroligt varmt idag. Det känns bra med lite solsken.
Jag är trött på slask och regn nu, det är dags för sommar och sol!

Isabelle kikade förbi hos Thomas vid fyra-tiden.
Vi spelade Guitar Hero, åt soppa och snackade strunt.

Jag fick lite panik när jag insåg att jag inte hade gjort intervjun
ännu och den ska ju vara klar i morgon. Så pappa fick hämta
mig och sedan ringde jag och intervjuade Ida, 98 år gammal,
klar i huvudet, bara kroppen som är lite skruttig, dålig hörsel också.

Men det var sjukt intressant ändå. Vi skulle ta reda på hur det var
när de växte upp och så där. Oj, oj, oj, hur tiderna förändrats...

När det var färdigt så hörde Johanna av sig och hon kikade förbi
och höll mig sällskap. Sedan kom Jerry med bilen full med unknown people.
Nä, men det har hänt så mycket idag känns det som.
Vardagarna brukar vara väldigt sega och händelselösa.

Nu är jag rätt trött så jag ska gå och lägga mig.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0