Seasons came and changed the time...

Jag är ensam och i stort behov av en kram.. eller ett enkelt
litet sms där någon berättar att jag behövs eller uppskattas.

Jag antar att det bara är en sådan kväll.

"MEN DIN MAMMA ÄR EN HINK!! " Sagt av förvirrad norrlänning.

Jag ser på 100 höjdare och dränker mina sorger i milkshake.
Usch, jag är skoltrött, och bara trött i allmänhet.. tror att järnvärdet
har sjunkit ännu en gång vilket gör att jag blir trött och deprimerad
till och från. Men det ska ordnas!

Mamma har inhandlat nya järntabletter som jag måste äta 4 gånger
om dagen. De är inte lika starka som de andra, den sorten fanns
inte inne, så jag ska knarka dem nya tills vidare.

Jag bjuder på onödig information.

På onsdag ska jag, Sara och Thomas fara och shoppa upp
studiebidraget. Jag har hittat en del saker som jag ska köpa.

Men nu måste jag gå och sova, jag är så himla trött.
Jag hoppas på solsken hela veckan! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är jättebehövd och jätteuppskattad!!
Hoppas det hjälpte ;D

2008-04-28 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0