See my sun will just send you to war..

Gårdagen var ju totalt meningslös.
Jag vandrade omkring i pyjamas hela dagen, från att jag klev upp
till dess att jag gick och la mig igen. Vad gör man annars på söndagar?

Det blev inte så mycket sömn i natt men jag hittade en massa mysig musik <3
Dagens låt är helt klart SoKo - I'll kill her.
Så otroligt underbar. Väldigt annorlunda, men fantastiskt bra!

Jag sluta tidigare idag från min enda lektion, så jag hann med
10.05-bussen hem. Måste säga att det var otroligt skönt att
slippa vänta på 12.20-bussen som jag måste ta i vanliga fall.

Nu ska jag gå och spela lite gitarr och fortsätta dricka mitt te.

You want a perfect girl,
And I look shitty today.

But I am very tired today
And I don't care if I'm not pretty!
(SoKo - Shitty day)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0