Skjut mig som en främling och förneka mig på korset..

Idag har jag varit med Johanna och Sandra, for även förbi
en sväng hos Kacka. Fanns inga lediga sommarjobb där.
Just det, jag har glömt att nämna att jag inte fick sommarjobbet
på GE Healthcare vilket gjorde mig väldigt, väldigt bitter.

Så nu är jag på jakt efter sommarjobb! Ärligt talat så känns
det inge bra alls. Eftersom jag befinner mig i en sådan otroligt
dålig ålder, så ser det inte så ljust ut. Man måste ju vara 18
nästan överallt och jag fyller ju år i December, det är lite surt.
Hur som helst så löser det sig säkert på något vis, ännu har
jag inte gett upp hoppet!

Jag har ont i huvudet igen, borde försöka få mig några timmars
sömn i natt. Det har varit lite dåligt med det på senaste tiden.
Jag överväger att gå och koka te och ta en alvedon och sedan
lägga mig i sängen och filosofera över livets alla gåtor. Eller något.

Jag avslutar med dagens låt: Katatonia - My twin <3
(Tack till Camilla som skickade musik till mig här om dagen!!!)

You used to be like my twin
And all that's been
Was it all for nothing?
Are you strong when you're with him?
The one that's placed you above us all


God natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag skickar gärna mer musik någon dag! Har en del jag tror du kan gilla :)

Peace.

2008-04-22 @ 23:39:25
URL: http://finkelfukk.blogg.se
Postat av: Camilla

Härligt! Det är bara att du hojtar på msn så skickar jag :)

Jag har tappat bort mobilen men jag tycker att vi ska käka glass på stan någon dag. Det är ett måste!

2008-04-23 @ 14:17:34
URL: http://finkelfukk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0