The beats of my heart that I gave you..

Huvudvärken i morse gjorde att jag stannade hemma från skolan.
Jag har fotat och lite annat roligt, bara tagit det lugnt.. Senare ska
jag göra färdigt arbetet. (Hur många gånger har jag inte sagt det nu?)

Sara kom nyss hem och planerna inför valborg har blivit en aning klarare.
Jag har två alternativ nu.. Kanske kan jag göra en go´ blandning av alltihop!
Hur som helst så kommer det nog att bli toppen!

image1
Jag vill:
- sitta i solen och äta mjukglass med sköna people
- resa och fotografera
- bli miljönär och shopoholic
- umgås med trevligt folk
- göra något med mitt hår (!!!) permanenta, slinga, dreads kanske?

Jag vill, jag vill, jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0