Was it all for nothing?

Sara säger: "ELIN!... Svältande människor?... Vart finns dom?"

Ja, om ni inte förstod det så sitter jag och min kära syster och pluggar.

VÄRLDENS ROLIGASTE SAK HÄNDE MIG IDAG!!!!!

Världens roligaste händelse in action: Jag gick på toaletten idag
på skolan, och när jag sedan lämnar toaletten med en känsla av
lättnad att urinblåsan inte längre kändes som att den skulle explodera,
då hände det mest oförutsägbara!

Fram hoppar en okänd kille och skriker: BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!
Jag skrek högt och ljudligt och hoppade en meter bakåt! Då inser killen
att han har skrämt fel människa och börjar direkt be om ursäkt: "Nej, oj, förlåt,
det var inte meningen.. jag skulle.. [pekar på en annan dörr].. FÖRLÅT!!"


Det gjorde min dag, faktiskt. Oj, så jag skrattade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0