We don't have much room to live..

Jag ska väl avsluta dagen med ett inlägg också.

Innan vi hade tagit oss iväg till ICA så hade det stängt, så vi tänkte
att vi skulle fara på UG och köpa cola istället, med tanke på att det
är billigare än kiosken.

Men vad händer då?! Jo, de säljer ingen läsk eller godis den här veckan,
för de hade någon slags "nyttighets-vecka", eller vad den kallades!
Men jag lyckades ändå få köpa en MER, så jag var nöjd :)

I morgon har jag sovmorgon till 11.50 och det är ju bara härligt!
Måste ringa och intervjua mormor om hur det var när hon växte
upp och så, det måste jag också göra i morgon eftersom det
ska redovisas på fredag.
Är lite arg för att vi bara fick 2 dagar på oss, men vad gör man?

Jag ska gå och göra en "smurmaude" sen också.
Haha, är inte skånska underbart?
Efter det ska jag parkera mig själv framför tv:n, Sex and the city ;)

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0