When I see you I really see you upside down..

God dag!
Här sitter jag med två klasskamrater i ett otroligt vitt klassrum, nästan lite
sjukhuskänsla över det. Nå väl, vi sitter i alla fall och väntar på att vi ska
hjälpa några flickor från Barn och Fritid att hantera verktyg och elrelaterade saker.
Efter det skulle vi få sluta, så det känns ju toppen! Då ska jag promenera
till Thomas och umgås med Sara ett tag.

Tor sitter och suger på en godisnapp och se på Hjälp, Sandra sitter och
spelar Bejeweled och jag sitter och är social med folk på MSN. Vi är en liten
tragisk grupp människor som helst av allt skulle vilja spendera dagen i
sängen under en filt med en kopp varm choklad... åtminstone jag!

I morgon är det valborg och jag taggar, men är samtidigt väldigt splittrad.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Vill ju inte göra någon besviken, fast
mitt sällskap är nog inte livsavgörande för någon XD

Jag anser att vi på Dragonskolan borde få ledigt i morgon, men lärarna
verkar inte dela min åsikt. Jag ska hur som helst gå på stan med Sara
och Thomas men jag måste nog ändå gå på sista lektionen, om jag orkar.

Nu ska jag fortsätta att njuta av musiken och sätta mig och spela en stund!
Ha en fortsatt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: C

Jag dödar dig om du inte följer med mig imorrn! ^^
Kakorna blev vidriga men det är som det ska vara.

2008-04-29 @ 15:53:17
Postat av: C

Jag dödar dig om du inte följer med mig imorrn! ^^
Kakorna blev vidriga men det är som det ska vara.

2008-04-29 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0