Description

HALLÅ! ÄR DET NÅGON SOM ÄR VAKEN?!
Nej, jag trodde väl inte det heller... det är iaf
grått och trist ute. Man blir ju deprimerad!

Jag har jobbat bort hela min sommar, men
det känns bra att ha pengar i fickan för en
gångs skull. Fast nu är pengarna slut, dock.
Men jag HADE pengar och jag FÅR pengar
snart igen.

Bröderna Fransberg, min pojkvän och hans
bror, har hittat en ny lägenhet. Vi kanske flyttar
så snart som på fredag! Känns spännande.

"Skytten 23/11-21/12

Onsdagen handlar mycket om praktiska ting
och mer om andras beslut än dina egna. Inte
så underhållande. " (aftonbladet.se)

Vi hyrde film igår, Mr Deeds, sjukt bra!

Jag hoppas alla får en bra onsdag, trots det
tråkiga vädret! Puss


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Mmm, vilket roligt horoskop jag hade idag (x

2008-08-13 @ 10:07:01
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vars ska ni flytta då? :)

2008-08-13 @ 12:11:15
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0