:) happy face

Godkväll, gott folk!
Jag har nyss kommit tillbaka till lägenheten.
Jag, Jerry, Sara, Sandra, Robert, Robin och
Erica (tror dom hette så i alla fall) har varit
och spelat biljard. Riktigt trevligt!

Igår så tog vi det bara lugnt, tog en promenad
till Hemmakväll och hyrde 5 bra filmer för endast
75 kr!

Nu ska bröderna Fransberg ut och köra bil
en stund så jag passar på att låna datorn.
Ska väl lägga mig och se en film om en stund
hade jag tänkt mig.

I morgon ska jag och Isabelle kanske fara
och fika och bara prata - något vi är otroligt
bra på. Haha. Nä men, har inte träffar henne
på länge så det ska bli riktigt kul :) Hon far
ju snart iväg till Israel, kommer kännas skumt.

Nästa uppdatering kommer nog på Måndag.

Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0