Nada Surf - Inside of love

Jag känner mig trygg i dina armar, baby. Så snälla,
släpp aldrig taget. Jag älskar dig.

Sitter och smygskriver på jobbet.. busigt, va? Det
brukar upprepas några gånger om dagen, haha.
Slutar snart, då ska jag och papi hämta upp Jerry
och sedan drar vi till Sävar :) Det blir bara chill ikväll,
tror jag. Vi kanske ser en film eller något liknande :)

JAG VILL SPELA PSYCHO FOX! Det är döbra!

Dubbel rättegång på tisdag. Längtar INTE! Men
jag ska sitta och hoppas på det bästa. Ni alla får
hålla tummarna! :)

BYE! :)


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Okej=) Jag fyller 17 den 30:ionde november;D



Nadasurf är braa!

2008-08-20 @ 21:49:42
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0