Regn, regn, regn..

God dag, gott folk!
Om en stund ska jag bege mig från jobbet, då ska
jag ta första bästa buss hem till min älskade. Vi
ska börja packa ihop alla våra saker inför flytten
som sker ikväll! Ser fram emot att se hur det ser
ut i den nya lägenheten :)

Vi (jag och min pojkvän) ska börja träna också!
Hör och häpna! Känner att allt för många kilon börjar
dyka upp på kroppen. Vill få lite stuns på fläsket ^^
Och så blir det nog att undvika alla maxmål XD
Japp, vi ska bli otroligt duktiga och snygga.

Hoppas alla får en bra måndag, trots det pissiga
vädret som aldrig verkar ta slut.

Bye :)

Kommentarer
Postat av: matilda

det har varit ganska varmt här, så jag har mest solat<3

2008-08-18 @ 16:24:10
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag vet :P Känns surt som fan att börja skolan måste jag säga :P Jag vill ha ett längre sommarlov :P haha

2008-08-19 @ 01:34:39
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0