Smile like you mean it

Helgen var helt fantastisk - mys med älsklingen
i stugan. Skönt att få komma bort från allt och alla
en stund och bara ta hand om varandra <3

Skolan börjar egentligen på onsdag men jag har
tur och jobbar hela veckan ut och ska till skolan
på måndag igen. Det blir nog bra :)

Alla bitar verkar falla på plats och jag mår så himla
bra! Ni vet den där lyckokänslan som sprider sig i
hela kroppen och bara.. ja. Ni fattar. Och det är du
som gör allt så underbart, älskling. Du och bara du.

Nu ska jag gå och äta lunch med papsen! Åh vad
jag har saknat mina föräldrar under tiden de har
varit borta. PLÅGSAMT! De är bäst, jag lovar. Nåväl,
vi får höras senare kära läsare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0