Vart är Sverige på väg?

"Skytten 23/11-21/12

Trevlig fredag men du behöver koppla av. Stress
kan förstöra den roligaste tillställning. Ta det varligt."
(Från aftonbladet.se, som vanligt)

Känns bara bra att det är helg nu. Eller, inte riktigt
än. Måste ju avsluta den här arbetsdagen först, och
den har precis börjat.

Jag sitter och läser om morden i Arboga där två
barn mördades. Jag antar att den största delen av
Sveriges befolkning har hört eller läst NÅNTING
om detta. Jag håller mig underrättad och läser
dagligen om hur det går i rättegången. Ni borde
också göra det!

Försöker även hålla mig uppdaterad om allt som
sägs om FRA-lagen.. den där jävla lagen borde
skrotas!!

Hoppas ni får en bra dag och helg! :)


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! och härligt att du vill bli min läsare =)

2008-08-08 @ 12:24:06
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0