Är det fredag den 13e eller?

HEJ JAG RAMLADE TVÅ GÅNGER MED CYKELN
IGÅR OCH JAG HAR  SÅR PÅ BENET SOM GÖR ONT.
AJ AJ.

Än så länge har den här dagen inte varit något
att hänga i julgranen direkt. På tal om det, jag
längtar till julafton. WEO. Nåväl, jag ska berätta
lite kort om min misslyckade dag.

Vaknade och tänkte: " WOHOOO! LÖN I DAG, SÅ
OTROLIGT HÄRLIGT! WHaaaaah" Började planera
mina köp och grejer. Cyklade upp för svingen till
sjukhuset och skulle kolla hur RIK jag var. Och ni
kan nog lista ut vad som hände. Hej, jag har inte
fått någon jävla lön idag.

Ringde runt överallt och fick tag på Sandra, vän och
jobbarkompis, som inte heller fått någon lön. Hon
ringde till lönekontoret i Uppsala och fick veta att
våra chefer inte skrivit in hur många timmar vi hade
jobbat, alltså ingen lön. Dom skulle dock försöka
fixa det där så snabbt som möjligt så lönen ankommer
antingen ikväll eller på måndag senast.

Hur som helst, cyklade in till stan som en skadeskjuten
jude med Hitler i baken och lånade pengar av bästa
storesyster till mat och sådant. På vägen tillbaka till
lägenheten så fick jag PUNKTERING! Jajjemen. Toppen.
Jävligt bra när man är stressad som tusan. Jag var arg
och varm och äcklig och svettig och ville verkligen inte
promenera ute i den stekheta solen med en dum cykel.

Kom hit och bara dog och för en liten stund sedan insåg
jag att jag inte ätit på hela dagen och klockan började
ändå närma sig fem. Jag var hungrig, varm och arg.
Stegade ner på Statoil med bästaste pojkvännen och
köpte korv.

Whäh. Förutom att allting verkar jävlas idag så är jag
på toppenhumör, för solen skiner och allt är fint. Jag
spenderar i princip varje dag med världens mest
underbaraste människa och njuter av semester som
dock snart är slut. Börjar jobba på måndag igen.

NU har ni fått er en redig uppdatering. Eftersom Robin
spelar WoW hela dagarna så är det svårt att få låna
datorn.

Jag önskar er alla en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen har jag fått en uppdatering :) Eller jag fick typ endå en uppdatering när jag pratade i telfon med dig :) men det är alltid roligt att läsa!! Hoppas du har haft en bra kväll! :)

2008-07-25 @ 23:00:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0