Längsta inlägget på länge nu..

HÖR OCH HÄPNA, GOTT FOLK! VÄRLDSNYHETER!!!

Idag har jag, Elin Westerlund, städat mitt rum!! Det
börjar vara närmare.. hmm.. 8 månader sedan det
dammsugades där inne. MYSIGT och dammigt och
andningssvårigheter. Nu är det nästan klart. Har bytt
lakan och grejjer. Och lugn nu, lakanen har bytts flera
gånger under dessa 8 ostädade månader, så ni vet.

Jag är ju ingen slusk, heller! Bara i smyg. Men jag
njuter kanske av sällskapet av dammdjurskolonin
som höll till under min säng. Eller nej, det gör jag inte.
Så det blev brutalt massmord med dammsugaren.

Övriga nyheter, inte lika intressanta:

HALEBOP FÖRTJÄNAR EN SMÄLL PÅ KÄFTEN!
Igår hände det som bara inte får hända.. Någonsin!
Ja, hej och hå, så var saldot på telefonen nere på
9 öre. HURRA! Jävligt roligt när man är totalt
beroende av sin telefon.

Det jag är arg över är att jag inte fick något varnings-
sms om att jag hade under 25 kronor så jag ringde
och sms:ade hejvilt! I'm on to you, halebop. Dom har
säkert sluta skicka ut såna för att folk inte ska märka
när dom får slut på alla pengar, och när dom inser
det måste dom ju fylla på telen DIRR.

Idag har jag dock fyllt på min telefon igen, så dom
fick väl sin vilja fram. För att få upp humöret så åt jag
vaniljvisp med paj och drack te :)

Ska gå och städa färdigt i köket nu innan mamma och
pappa kommer hem och ser hur jääääävligt det ser ut.
Sedan ska jag gå och störa Jerry när han sover, hihi :)

Igår var det biljard och mys. Hyrde världens sämsta
film men var med älskling, så det gjorde inte så mycket. <3 :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0