Leave out all the rest..

Fredags:
Mor och far for till stugan och jag och Jerry bjöd
Elin och Robin på middag. TACOS! :D Det var
jättetrevligt. Efter det for vi in till stan och tog det
bara chillerill.

Lördags:
For på Ica Maxi och handlade en massa mat
och annat gott. Vi grillade fläskfilé på kvällen
och det var bara hur gott som helst! nom nom.
For till Sävar för att hämta lite grejjer som jag
glömt men vi blev kvar och sov här i stället.

Söndag:
God morgon, people! Snart ska vi fara in till
stan igen och jag skulle bara ge er en kort
version av min helg innan jag ska hoppa in
i duschen och sedan dricka mitt dagliga te!

Ha det bäst!

Låttips: Linkin Park - Leave out all the rest.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörru du flicka lilla nu är det skärpning på dig!! Du får fan börja uppdatera lite oftare :P jag är nästan inne varje dag på din blogg men inte fan får jag läsa något :P Fy skäms!

2008-07-21 @ 11:04:43
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: LITLE LOUISE

Linkin park i mitt hjärta! Hoppas din helg var rolig<3 puss på schinkan :D //Little louise med kärlek

2008-07-24 @ 22:01:49
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0