Sömnig @ work

Godmorgon!
Jag tycker faktiskt att det borde finnas en lag på
att ingen mänsklig varelse ska behöva kliva upp
och fara på jobbet så här tidigt. Speciellt inte när
sängen är så där otroligt skön som den är vissa
mornar. Ja, det borde vara förbjudet.

Igår så for jag och älsklingen på impulsbio och
såg "Barnhemmet". Riktigt bra faktiskt. Har ni
inte sett den så rekommenderar jag att ni gör det!
Uj, uj, uj.  Jag kämpar hårt för att sätta sprätt på
lönen. Det går rätt bra för mig, faktiskt. Haha!

Än så länge är det bara jag här. Alldeles ödsligt.
Det är rätt härligt ändå, men snart så kommer nog
resten av mina arbetskompisar.

Nu ska jag sätta mig och läsa aftonbladet en stund
och sedan börja jobba, fast vi har väldigt lite att göra
a.t.m. så det blir mycket slötid.

Önskar er alla en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var juh skit bra :) Jag har blivit lite halv slö på bloggen nu. Finns inte med på "mest aktiva" listan längre :P Sen har jag haft mindre tid nu också.. Är det många som jobbar nu då?

Föressten vad fan hade hänt med pojken din egentligen?

2008-07-29 @ 11:33:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0