UPPDATERING!!

Hej, folket! Jag ber om ursäkt för att jag har blivit så
otroligt dålig på att uppdatera, kanske gör det inte
så mycket.

De senaste dagarna i korthet:
- Jag och älskling har firat 2 fantastiska månader <3
- Jag har fått semester!
- Jag har blivit sjuk, samma dag som semestern...

Gårdagen var så.. uäh! Vaknade och hade ont i
hela kroppen, mådde illa och hade FEBEEEEER!
Det kändes som att någon hade kört ett rivjärn
upp och ner i halsen på mig och strax efter försökt
flå mig med en osthyvel! Brutalt. Varje centimeter
på min kropp was in pain. Dolde febern bakom ett
intag av alvedon och stannade hemma. Typiskt att
man ska bli sjuk när man får semester.

Jag och älskling hyrde film och köpte godis & chips.
Bara myste! Nom nom nom. Sedan plockade vi fram
Sega, ett tv-spel från 80-talet. Haha, otroligt skoj! Vi
gjorde negerbollar (ja, för det heter faktiskt så!) och
kokade te, placerade oss i mitt rum och spelade ett
ganska bra tag. Efter det såg vi filmen Anaconda som
gick på tv.

Det blir nog ganska lugnt ikväll, och under semestern.
Vi kanske ska fara iväg och grilla, eller så spelar vi
väl tv-spel... det blir nog sommarens sysselsättning!

Jag önskar alla en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Värst vad duktig du är som uppdaterar! Skönt med semester nu eller? :)

2008-07-12 @ 17:54:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0