"uppdateringen är sämst, men livet är bäst."

Jag kopierar från Isabelles blogg:
"uppdateringen är sämst, men livet är bäst."
Sommaren är underbar och allt är bara perfekt!
Jag är glad och jag har min älskling som gör
varje dag till det ultimata. Vi spenderar den mesta
tiden tillsammans och bara lever livet för stunden.

Dagen har varit väldigt lugn hittills och vi njuter
av att sova så länge som möjligt. Snart är det
bara en vecka kvar utav min semester, vilket
känns... trist. Jag vill vara ledig och bara springa
runt och impulsgöra en massa saker! Det enda
som lockar är the money.

Måste inhandla lite kläder till min rätt så tomma
garderob, när det ska göras tänker jag ta hjälp
utav stilexperten Isabelle som inte är rädd för att
säga sin åsikt, vilket är brabra! Poäng till dig.

Jag ska även inhandla lite kamerastuff, och då
blir det att ringa Sandra, hon som vet allt om sådant.
Haha, jag har så bra polers :)

Systeryster och Thomper är i Sthlm a.t.m. Jag är
fylld av avund. Vill också dit, fara på Gröna Lund,
shoppa och bara leva livet. Maiden hade jag kunnat
stå över dock, I'm not a big fan så att säga.

Nåväl, det blev ett rätt långt inlägg, inte riktigt planerat.
Nu ska jag gå och peta på bästa Jerry. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

En dag kvar nu :D wohoo!!! vad ska ni hitta på ihelgen? :)

2008-07-17 @ 20:15:52
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Cääm

Jag har ju för tusan skaffat mig ett fast femti nu! :D

2008-07-17 @ 20:38:15
URL: http://greatmisfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0