Allting kommer lösas och bli bättre igen..

Åh, jag har fetaste sovmorgonen i morgon märkte jag.
Hade jag vetat det så hade jag ju sovit i stan, men men.
Börjar i alla fall klockan 14.00, då jag har betygsnack
och sen så slutar jag. Haha, rätt soft :)

Då ska jag nog promenera till älsklingen <3 och sova
där tills på torsdag :) Sedan ska jag till barnmorskan
på torsdag också, och efter det bär det av till stugan :)

Måste plocka fram och börja packa kläder och så där.
Jag har nyss skrivit ut fakta till miljöarbetet som håller
på att färdigställas också. Allting faller på plats.

Fick veta idag att jag fick G i idrott och VG i analoga
kretsar.Det firades med en kladdkaka och cola på waynes :)

Jag är rätt trött nu så jag ska gå och lägga mig. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0