Ång-hesten behöver ingen havre..

Hej hej heeej! :)
Helgen har varit helt fantastisk och nu är jag hemma igen.
Jag hoppas att ni har saknat mig, om än bara lite. Kanske
har ni saknat mina dagliga, meningslösa uppdateringar här
på bloggen.. kanske lite?

Nåväl.. Dagarna går snabbt och på torsdag börjar jag jobba.
Jag ska tjäna massor med pengar och sedan köpa upp dem.
What else?.. Jo, ni kanske är intresserade av att veta hur man
kan spendera en helg mitt ute i ingenstans, så som jag gjort.

Det här gjorde vi:
1. Vi åt och åt och åt.. KONSTANT! Min mage såg ut som att
jag var gravid i 8:e månaden tammefan. Vi åt bland annat
grillad VAL. Ja, ni läste rätt.. Val. Rätt okej, men smakade lite
udda med tanke på att man visste vad det var.

2. Vi spelade spel, bland annat Yatzy, Alfapet, och kortspel.
Det är ett trevligt sätt att fördriva tiden på, faktiskt.

3. Vi fiskade. Jerry fick upp en stor aborre, en enorm, äcklig
gädda och till och med en öring! Jag är inte mycket för fiske
men när det är action var femte minut kan det vara skoj..

4. Man får komma på lite roliga saker själv också. När jag
drack vatten ur en 1,5 liters petflaska så tyckte Jerry det var
skoj att komma och trycka på flaskan så att allt vatten for
rätt in i käften på mig i snabb hastighet, för sedan när jag i
panik drog bort flaskan sprutade allt vatten ut ur munnen 
och ut över hela golvet, soffan, fönstret och självklart över
hela mig... Haha, det var seriöst hur kul som helst XD

Ja, det har varit skratt och lek hela helgen, och vi har haft
bra väder också. NACKDELEN med hela resan var alla
förbannade mygg. Jag hatar dom. Kommer mitt i natten när
man sover och biter äter upp en, suger ut massa blod. okej,
dom är väldigt små och suger väl inte ut så mycket, men
det är för fan mitt jävla blod!

Hur som helst. Helgen var great! Hoppas eran var lika bra.
Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0