:)

Finaste saken hände igår. Eftersom jag är ny på GE så
kommer de flesta fram och presenterar sig. Dom brukar
bara skaka hand och säga sitt namn och så glömmer
man bort det 4 sekunder senare. MEN IGÅR! Listen up..

Främmande kvinna kommer fram och säger:
"Hej, jag heter Marina ", med rysk brytning.
Elin goes:
"Hej, hej, Elin heter jag ", ler och skakar hand.
Marina säger:
"Jag tycker bara att du ler så vackert.."
Nothing more, nothing less. 

Jag går förbi henne varje dag när jag går till min arbetsplats,
och hon ler alltid mot mig, så självklart ler jag tillbaka. Nåväl,
det var fint och väldigt o-svenskt. Made my day.
 
Dagen har spenderats på jobbet, såklart, och med älskling :)
Måste dock spendera natten utan honom, vilket inte uppskattas.
Jag avskyr att vara utan dig. Elin turns into mes-elin.

<3

Ska gå och lägga mig i sängen nu, ringa dig <3, och efter det
ska jag väl försöka sova lite. Ha det gött! :)

Btw, jag är inte galen. Bara lite, i smyg. Jag är bara kär.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Elin du är galen! :P

2008-06-17 @ 23:36:22
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0