I don't give a damn about what somebody told you..

Det blev ändrade planer. Istället för att sova i stan så
sover vi i Sävar i stället. Åh, nu måste ju intresseklubben
anteckna.. Jag skriver ju så sjukt intressanta saker.

Datorn är dryg. VIRUS PROTECTION IS OUT OF DATE!!
Just det. I morgon har vi redovisning på svenskan och
sen slutar vi, då blir det dirr tillbaka till Sävar för att fara till
barnmorskan och snacka p-piller. Jag kommer bli tjock.
Fan, det får bara inte hända. Ångeeeeheeeeeeeeeeest.

Och efter det blir det, som sagt, att fara till stugan. Jag
tror man mår bra av att lämna Umeå en stund ibland.
Att bara få komma bort från alla idioter som finns här..
nackdelen är ju att man måste lämna att fina people också.

Nu ska jag gå och leta reda på älsklingen :) Jag önskar er
alla en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ång-hesten.

den behöver inge havre

2008-06-05 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0