Man ska väl inte klaga antar jag..

(Kanske tar jag saker seriöst eftersom jag bryr mig..)

Vaknade i morse bredvid gulleplutt som var sjukt trött.
Klev upp och gick ut och möttes av SOLSKEEEEEEN!
Det gjorde mig lite glad och varm i hjärtat.

Hjälpte mamma att hänga tvätt och gav henne en kram.
Sedan pratade vi om vad man kunde hitta på för roliga
lekar på midsommar, som är nästa helg..? Visst?

Jag tror det blir att åka in till stan senare i alla fall. Sounds
pretty nice, yez. Jag måste leda reda på något starkt piller
emot min huvudvärk snart. Och min armbåge måste ha
råkat ut för något olämpligt, aj aj. Men vad gör man? ^_^

Jag önskar alla en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0