PUNKTPUNKTPUNKT ingen rubrik för i helvete

Hej.
Jag är ensam. Måste sova. Kombinationen är värdelös.
Det är vår. Eller är det sommar nu när man fått sommarlov?
Det är vårsommar och alla idiotiska barn har tagit fram
sina älskade cyklar vilket skapar kalabalik i byn. Morrrrrrrr.

Kvällen har varit rätt nice. For till Josse och såg på Ronja
Rövardotter och åt glassbåtar och mariekex. Softisssssh.

Nu ska jag gå från datorn. Jag har inget intressant att skriva.
Jag är less... och ensam.

JAG MÅSTE FÖR I HELVETE SOVA ENSAM, UTAN DIG...
OCH DET SUGER HÄSTBALLE! Precis så är det.

I'm out >_<

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag har det bästelibäst nu för tiden, det händer mycket nu :-) jag ska berätta allt nån dag!

har du det bra?

vi SKA ses snart.

2008-06-12 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0