Smile like you mean it..

HEJ, JAG HETER ELIN OCH HAR DÅLIG SYN
OCH FÅR INTE KÖRA BIL OM JAG INTE HAR
GLASÖGON! Det fick jag veta idag... Lycka.

Jag måste inhandla ett par glasögon och linser,
så att jag kan börja övningsköra i sommar.

Dagen har spenderats i stan, där jag har gjort
två synundersökningar. Så är det ibland. Varit
med älsklingen och träffat lite annat härligt folk.

Jag börjar jobba i morgon också. Lite nervöst,
men det kommer nog gå galant!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen,
eventuellt gå ut på en promenad med Josse, annars
blir det bara att ta det lugnt och sakna..

Hoppas alla haft en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kika in på www.prisjakt.nu :)

2008-06-15 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0