These feelings wont go away..

Gick ut på promenad med Sara tidigare ikväll,
sedan parkerade jag min lilla rumpa framför
tv:n... SEX AND THE CITY MARATON FO SHO!

I morgon är det torsdag vilket innebär en resa
härifrån med älskling och goa familjen <3 Jag
hoppas på en fantastisk midsommar!

Jag är full av saknad, som alltid när jag är ifrån
dig. Jag kan inte förklara det, du bara får mig att
må så himla bra. Det är som att jag bara älskar
dig mer och mer för varje dag och kärleken bara
växer. Jag vill inte vara utan dig... någonsin. Jag
mår så otroligt bra av dig, älskling. Så det så.

These feelings wont go away!

Kommer inte uppdatera något i helgen, eftersom
jag kommer att befinna mig mitt ute i skogen.
Men jag hinner nog dra ett snabbt hej då-inlägg.
Om jag inte gör det, så önskar jag alla, nästan iaf,
en bra midsommar och en trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0