Utkast: Är du ...

Är du helt dum i huvudet? Jag ska fan sparka sönder
knäskålarna på dig din jävla idiot! Äckliga, värdelösa
invalid till människa, väx upp någon gång och ta ditt
jävla ansvar!! Du är så jävla körd..

JAG SKA FAN I MIG MASSMÖRDA ALLA IDIOTER SOM
NÅGONSIN SATT SIN FOT PÅ DENNA JORD! JAG SKA
FAN BRYTA NACKEN AV ER, SPARKA IN PANNBENET
OCH JÄVLAR I MIG MALA SÖNDER VARENDA BEN I
ERA PATETISKA KROPPAR! Förstår du vad jag säger?!

Jag hatar dig med varenda cell i min kropp och jag
hoppas att du får äta upp allt det du sagt, idiotjävel.
Jag ska fan se till så att alla får veta vilket lögnaktigt
litet äckligt svin du är!

I HOPE THIS HELPS TO CLARIFY... I HOPE YOU DIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0