Leave me out with the waste..

Jag och älskling, en månad idag <3
eller igår blir det ju, eftersom klockan är över tolv.
Halva dagen spenderades utan honom, men så
är det ju ibland. Jag saknar dig varje sekund, dock.

Har några saker jag måste ordna i morgon, och så
ska jag på den där snabbkursen så att jag får börja
övningsköra. Hade helt glömt bort den, oj, oj, oj. Jag
är så vimsig ibland.

Efter det ska jag kidnappa Jerry, inte för att jag tror
att han har något emot att följa med mig hem.

Och så MÅSTE jag skatte-nånting. Skattejämka?
Jag vet inte riktigt vad det heter, men nåväl, det ska
göras.

Och så ska jag dra iväg ett mail till kvinnokliniken
för att deras telefontjänst är sämst. Barnmorskan sa
att jag skulle ringa dom för att boka tid för en
läkarbedömning angående p-sprutor. Eftersom jag är
så ung så ville inte barnmorskan skriva ut något recept
innan jag blivit bedömd. Hmpf..

Så jag ringer och kommer till:
"Gäller det preventivmedel bla fler alternativ bla, tryck 2"
Elin goes *trycka 2*
"Gäller det preventivmedel, tryck 1..."
Elin goes *trycka 1*
"Gäller det preventivmedel så får du vända till till din
barnmorska, eller om du är under 23 kan du vända
dig till ungdomsmotagningen."

Blir man förbannad eller vad?! JAG HAR JU FÖR I SATAN
REDAN VARIT HOS BARNMORSKAN OCH HON SA ATT
JAG SKULLE RINGA ER, MEN NI ÄR TAMMEFAN VÄRDELÖSA!

Det blev ett långt inlägg.. hoppsan. Nåväl, läs om ni orkar.
Nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0