If it makes you happy, it can't be that bad..

Midsommar, och helgen i allmänhet, var mysig trots det
inte allt för trevliga vädret. 90% av dom som var där höll
sig alkoholpåverkade från torsdagkväll-söndagmorgon.
Så himla tråkiga människor.. Dom drack konstant och tog
ibland paus för att äta mat. Gärna om öl serverades tror jag.

Nå väl. Jag och älskling spelade mycket Yatzy och fiskade
en hel del, det var råmysigt :) Myggspray änvändes dagligen.
Det vart action ute på vattnet! Halshuggning förekom bland
annat. Trevlans! Äckelgäddan förtjänade den brutala döden.
En gädda, en båt, en åra.. SMACK! PANG! BOM! Silence..

Jag fick mina glasögon idag, och det är helt sjukt så dåligt
jag har sett tidigare. Jag var ju fan i mig helt blind! Känns
bra att kunna se nu i alla fall. Måste införskaffa linser också.
Pissabelle kikade förbi, det var nice. Jag har saknat henne.

Sammanfattning: Bra helg, måndagar alltid jobbiga.

Note to self:

Det spelar ingen roll om man reser iväg, idioter har också
tillgång till telefon. Vanliga människor också, tyvärr. Finns
vissa saker man bara inte vill höra. Men vad gör man?

Saknar min älskling. Måste sova utan dig i natt, och i morgon.
Jag har blivit bortskämd med ditt sällskap nu, jag får aldrig
nog. Du är helt underbar, finns ingen som får mig att må så
bra som du. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0