When you look me in the eyes..

JAG ÄR PÅ JAKT EFTER BRA MUSIK, GE MIG TIPS!

Jobbet idag var enformigt, som vanligt. (Ctrl+C, Ctrl+V)
Copy, paste, googla.. det är vad jag gjort idag. Jag
är medveten om att jag blivit sämre på att uppdatera
men när man sitter vid en dator hela dagen är man
inte så himla pepp på att spendera kvällen framför en
dator också.

For i alla fall förbi Kacka ikväll vilket resulterade i mycket
folk, mycket liv och en förbannad Elin. Världens största
idiot skulle självklart dit, och jag gick ut för att jag inte skulle
göra något dumt. Hade stor lust att springa i kapp honom
och slita ut tungan ur munnen på honom och sedan säga:
"Försök att ljuga nu om du kan!"

Sommaren är här och jag är lycklig. Jag har honom vid
min sida igen. Jag är K-Ä-R! Känslorna bara väller över!
Dödsångesten blir dock värre, nu när jag har så mycket
att förlora. Men det är väl priset man får betala för lycka :P

Jag visste inte att man kunde sakna någon såhär extremt.
You're everything, älskling <3 God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0