You and me against the world..

Gårdagen var en riktig 10-poängare! :) Solsken och
trevligt folk. Jag och älsklingen spenderade dagen
i stan. Stekte på balkongen och bara tog det lugnt :)

Är det förresten någon annan som insett hur förbannat
dyrt det är med sollotion?! 90 jävla spänn för en flaska,
och ju högre solskyddsfaktor desto dyrare. De VILL
att folk ska bränna sig, jag lovar... >_<

På kvällen så for jag, Jerry, Robin och Elin och spelade
bowling. Det börjar vara ett tag sen sist, men det gick
ändå hyffsat bra. Jag vann i alla fall första omgången
men efter det gick det bara utför XD

Vi bestämde oss för att sova i stan eftersom det blev
så sent. Särskilt mycket sömn blev det ju inte.. hehe.
Och nej, det beror inte på det ni troligast tänker på!
MEEEEEENS! Djävulens påhitt. Mensvärk och tusentals
tur- och returresor till toaletten. Inge roligt alls, faktiskt.

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, är en aning less
efter att ha spenderar några timmar i en svettig, varm
bil idag. Jag är nog inte den enda som är less, med
tanke på att en mobiltelefon åkte ut genom rutan och ner
i umeälven. Haha.

Ska gå och mysa med älsklingpälskling nu <3

Hoppas alla haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Elin... Istället för att köpa solskyddsfaktor... Köp olja istället, det är billigare och man blir brunare :P haha :)

2008-06-01 @ 21:56:03
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA! Hur fan lyckas du? :P Men jag tror faktiskt om du skulle sola oftare så skulle din hud vänja sig och då skulle du inte bränna dig lika ofta! :P Föressten har du gjort klart Sv/Sam uppgiften än?!

2008-06-01 @ 22:54:28
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: C

Kommentatornamanamanan..

Klart vi ska ut och fota! säg bara till lite i förväg så :D

2008-06-01 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0