You're all I have <3

Jag är känd som smsmästar´n på jobbet. Haha.
Alla är omåttligt imponerade av att jag skriver sms
snabbt och att jag kan göra det utan att titta på
telefonen. Haha. Det är ganska lustigt faktiskt XD
"Men herregud.. :O Det är inget Nintendospel!"

Fick goda nyheter på jobbet idag. Dom skulle försöka
fixa nya, bättre stolar till mig och pitepalten. Snacka om
att vi blev nöjda! Efter jobbet så gick jag och Sara och
solade eftersom pappa ville jobba över lite. Haha, jag
lyckades somna i solariumet också.. det ni!

I morgon är det fredag och bara tanken gör mig glad,
gladare, gladast! När jag slutat ska jag fara till min
alldeles egna, underbara älskling :) Ska spendera
helgen i stan och jag tror det kommer bli jättetrevligt!
Vi ska grilla, spela kubb & yatzy och bara ha det bra.

Träffade Josefine en stund ikväll också; pratade och
drack varm choklad!

Nu ska jag gå och duscha och sedan hoppa direkt
i säng! Har många timmars sömn att ta igen...

Sov gott, gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0