you're the only one for me <3

Hallellåja! :)
Ikväll så for jag och älskling och grillade, råmysigt vare!
Tände en eld, grillade korv och hittade ett brännbollsträ.
Sitter och väntar på att han ska komma hem nu, han for
iväg och åkte bil med några från Kristinehamn(?). Rolig
dialekt har dom i alla fall!

Helgen är nu slut, och i morgon ska jag upp och jobba!
Kommer kännas jobbigt att kliva upp.. inte för att det är
tidigt, utan för att jag måste lämna honom :(

Jag hoppas på att nästa helg kommer bli råbra! Fara
upp till stugan och chillerilla över midsommar med
massa härliga people.

Nåväl, ha det gött!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG HAR
LUST ATT SKRIKA RAKT UT TILLS LUNGORNA GÅR
SÖNDER! Förstår du?! Jag andas för dig, älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0