And I'll be so alone without you..

Jerry ligger och ska opereras ungefär... nu. Jag är så mesig,
sitter och oroar mig även fast jag vet att det kommer gå bra.
Men det är väl så när ens bästa vän ligger på operationsbordet
och ska få hela ansiktet uppskuret och en titanplatta fastskruvad
i pannbenet. Oj, det lät visst lite brutalt.. inte meningen.

Jag sitter på skolan nu, fast det var väldigt nära på att jag
stannade hemma. Man blir lite grinig när man inte lyckats sova
mer än någon timme varje natt i nästan en vecka. DESSUTOM
har jag mens nu så jag måste springa upp på toaletten hela
jävla tiden.

Nu har vi Mikroprocessorteknik A och jag hörde att det närmar
sig ett prov i den här kursen. Jag vill inte, vill inte, vill inte..
Läraren tyckte att jag skulle försöka plugga inför provet som
är nästa onsdag, men jag har lite svårt att koncentrera mig.

Läsare; förresten, blir ni inte less på mitt konstanta klagande
den senaste tiden eller är det mest intressant att se hur mycket
kalabalik som kan dyka upp? Hur mycket allt kan skita sig?

Det här inlägget är bara ett tidsfördriv egentligen. Jag hann
inte skriva något igår så jag kan ju berätta vad jag gjorde:

Vi fick fara hem tidigare från skolan, perfekt tajming för Sara
hade just slutat, så vi fick åka bil hem. Efter middagen så
for vi förbi hos Kacka, satt där och tog det lugnt, fotade, pratade.

For hem och blev arg på datorn som aldrig gör som jag vill,
kunde inte föra över mina bilder till datorn, så då blev jag
grinig och gick och la mig.

Nu ska jag sätta mig och spela en stund och vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0