Back in the days..

Rätt chill dag, men nu har jag väldigt ont i mina ben.
Jag har skaffat en ny beste ven som är knäpp, på riktigt.
Helt tokig, men det är ju nice! :D Heliumballonger fo sho!

Vi har ätit idag. Massvis och åter massvis med mat!
Det var ju, som ni alla vet, kulturnatta idag, så jag har
sprungit omkring på stan sen kl 13 idag. Aj, aj, aj, aj..

Igår var vi också på stan, köpte upp Jerrys pengar och
sedan hyrde vi en film, som ni nästan höll på att glömma
att lämna igen idag.

Har inget mer att säga, tyvärr.

GLÖM FÖR I HELVETE INTE BORT ATT DET ÄR MORSDAG
I MORGON. VAR LITE SNÄLLA. KOKA KAFFE ELLER DISKA!
Kanske t.o.m. inhandla en blomma åt henne! Förutsatt att era
mammor är snälla människor.

He he he ;) godnatt!

PS. Dumma Afasi & Filthy som inte spelade låten jobb. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0