Bobobo... untz!

Vaknade upp bredvid älskling.. men det var inte lika
mysigt som det låter. Han kittlade mig tills jag vaknade.
Och igår när vi skulle sova.. HAHA, jag tror inte jag
har skrattat så mycket på flera år. Inte han heller.. uj uj uj.

Jag och Jerry åkte in till stan med mamma och vandrade
runt i ett ödsligt umeå i en halvtimme innan han övergav
mig för att fara och äta. Behövde dock inte vänta så länge
innan Sandra kom och räddade mig från min ensamhet.

Sitter nu på skolan och ska börja skriva ett arbete om
"förromantiken - en känslosam våg". Jippiyee. Folk
sitter och pratar om sommarlovet, någon mer som längtar?

Det blir nog en väldigt lugn sommar, utan jobb, som ska
spenderas på min gräsmatta med piggelin och saft. Bara
ligga hela sommaren och jäsa. Låter inte så dåligt.. :)

Nu ska jag återgå till skolarbetet.

Ha en bra dag i norrlands vårkyla! =)

Kommentarer
Postat av: jerry!

nej du ska ju va med jag på sommarn eller ? :O

2008-05-15 @ 18:17:23
URL: http://foliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0