"Därför borde vi dricka caffé latte och vara obrydda!"

Åh, världens goaste Isabelle är här nu, ser ni väl på rubriken.
Vem annan kommer med sköna livsmotton? :)
Här diskuteras folks egenskaper, nackdelar, fördelar.

DRAMATIK, DRAMATIK MINA VÄNNER!
Överallt, jämt och ständigt. Jag är inte byggd för sådant.

På söndag ska jag klippa bort mängder av mitt döende hår.
Mamma ska få rädda mig än en gång! Underbara mamma..

Jag ska fara till sjukhuset i morgon och hälsa på i alla fall.
Vill egentligen sitta fastklistrad vid sängen och pyssla om
honom tills han får komma hem igen. Men det går ju inte..

Efter mitt besök så ska jag hem och städa huset, tvätta
kläder, tända ljus, kanske se en film och ta det lugnt.
Ska väl dricka te och äta huvudvärkstabletter som vanligt.
Jag har haft ont i huvudet nästan varje dag i 3 veckor snart.
Men nu ska jag inte beklaga mig här inte.

Vi brudar ska försöka hitta på något roligt, alla har nog saker
som de vill koppla bort för stunden.

Men ni får ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går endå rätt bra.. men det är krig hela tiden :P hahaha men jag hoppas iaf att det går lättare om några dagar... har varit utan snus nu mer än ett dygn :P

2008-05-03 @ 23:29:14
URL: http://lillsazza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0