Det bästa med livet är att vi lever livet!

Valborg blev som det blev. Var tvungen att ta bussen 21.45
hem för att jag inte kunde fixa någon skjuts hem..  Men för
övrigt var kvällen riktigt härlig! Jag träffade en massa nya härliga
people som tog livet med storm!

image2


Nu spenderar jag tiden med världen bästa! Vi har dessutom
gift oss idag, och tyvärr så är ni inte bjudna på det icke-existerande
bröllopet. Ni får gärna skicka presenter ändå!

Dagen har medfört en del.. misslyckanden. Jag skulle bleka slingor
i håret. Och blekt blev det! Det tyckte att det blev felbehandlat så det
försökte ta självmord. Elin has emo-hair. Det lossnade och hade för sig.
Så jag har inhandlat hårinpackning och jag ska klippa mig på söndag.

Nu ska vi ta oss en julsup! Det bästa med livet är att vi lever livet ! =)
sedan efter det så vet jag inte varför vi lever livet.. men nu så ska vi
legalisera ! =)

Nu är det bara softich!
Sitter och softar som en gnu
nämen hörru du kan du bju?!

Och jag Jerry Fransberg älskar Elin Westerlund =)

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0